| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|
|
|
♥學校`
♥27-05-09♥WED♥`
我也太久沒打qooza了吧-v-
下星期4就考試啦!
form1過得快;form2 過得仲快
大家要加油溫書啊!
得翻10日都吾夠炸`
從飛飛個句'FAHRENHEIT GO GO GO!'
轉成' 2E GO GO GO!'
哈xP
今日聽miss朱講講下
真係覺得好恐怖
吾想感快做大人啊.
我寧願做細路;
不過;都系面對現實啦!
陳悅晴! 考完個試就可以玩
可以睇飛飛睇通宵架啦!xD
加油啊!
|
BY 晴*(:
出爐時間(::2009-05-27 07:18 PM
|
|
|
盈盈 於 2009-05-28 07:51 AM 發表:
對對!我也要考好這個試,之沒就可以看xx啦=) 你要加油哦;我相信你一定可以的.
|
網主回覆
嗯嗯;]記得你看你的xx啦xP
嗯!我會的;D
你也要加油喔!` Posted at 2009-05-29 06:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz;] Posted at 2009-05-29 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz;] Posted at 2009-05-29 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|