★ChinG's blog                                         
ching_1129
暱稱: -晴babii`♥布:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
-f0nG`
-詩韻`
-小藍`
:D (PinG_apRiL_)
-Yau`
Ka (kakimanlai)
-巧琳`
TuNG` (sukifung565)
MAN.唯愛亞綸 (i_am_man_28)
Sum` (tina_a)
WinG sHAN (NoRrIslam)
:o) kumaashann .` (oopshanxp)
HauYee`` (yee12191996)
-Teisha`
kaying (kayingw)
MANYAN (yan_kt1016)
-廖太`
*b* (Evil_TuNg)
珊 (angelababy12)
MANNN (LOVE_lsm_28)
文章分類
全部 (125)
♥♥飛飛` (6)
♥fd子` (4)
♥最愛` (1)
♥閑事` (31)
♥學校` (81)

                  

 
 
                                                             ♥閑事`

♥02-07-09♥THU♥`

今日同曉蔚去左Mega Box :)

超早起身-3-

約左8點半係TP火車站等.

PS;;我買左五月color啦;亞綸超令仔!>333<超happy的說!>w<

點知我吾記得帶張地圖x_x

Sorry 是我的錯/3\

由於曉蔚部電腦壞左`

所以要由我去print地圖

如果係曉蔚睇既話.

佢會記得晒D路.

吾洗print的=v=

但系我系完全吾可以好似佢咁-3-

不過因為我既問路力~

再加上曉蔚既觀測力-v-

終於去到Megabox!

個度有超多史迪仔*3*

later post 相!

諗住睇早場既''冰河世紀3''3D! *v*

點知去到吾晒令位T0T

要睇第三場;貴$10!!.\_/.

跟住係個度hea兩粒鐘.v.

個陣D舖頭仲未開門-口-

系咁係九樓hea;個度係兒童天地= =

見到溜冰場0v0

好想溜!

不過無錢=3=

hea到十點幾;

D舖差吾多開門啦`

行行行!`

11點就去食M記:)

豬柳蛋漢堡:D

12點1開場`

無我想像中咁立體;

無乜震撼性.

去影貼!

見到簡君兒同陳安愉!

我本來諗住同佢地say hi.

點知佢地視而不見-口-

算-3-

影左$50部機.

得超少時間俾我地畫.\_/.

吾系好令=v=

系朗豪方好好多:]

又系度逛逛逛~

去左SPOTLIGHT.

曉蔚要買布;

PS;;布=阿布=亞綸!?*v* (發了神經的說-v-)

佢本來想買一種布;

點知佢同我D錢夾埋都吾夠錢=3=

我話不如試下打俾陳安愉問下佢地仲系吾系度.

試下問佢地借錢.

點知曉蔚話吾洗-3-

我話我幫佢問;佢都話吾好= =

吾''嶺''我情!.\_/.

超~吾借就算-v-

THEN去左大眾.

各自睇左好內=v=

行多陣就走`

POST相相相相相!`

9樓個個LIFT`

蘑菇凳!9樓的-v-  見吾見到後面好黑!?因為個陣好早;舖頭全部未開-3-

系咪好可愛呢`超多史迪仔!

曉蔚畫的!雖然吾系好令;不過都幾有心思架!今日系M記畫!

睇吾睇到系咩呢?留cm估啦!(趁機要人留cm xd)

天空*v*好令呢:)

BY 晴*(:
出爐時間(::2009-07-02 10:08 PM
 






訪客留言 (返回 ching_1129 的日誌)


oopshanxp 於 2009-07-05 04:22 PM 發表:
好多cm =)
你呢日大破$ xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

緊系!xdd
系啊T_T
Posted at 2009-07-05 07:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joy456321 於 2009-07-04 11:49 PM 發表:
❤❤CoMmEnT" ❤
好似好好玩bo~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz;]
系啊;D
Posted at 2009-07-05 07:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaman_951211 於 2009-07-04 11:36 AM 發表:
CMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCM :)
根據其他人既cm 答案係fd* 4ever XDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thzthzthzthzthzthzthzthzthzthzthzthz;]    =3=
咳咳! 錯左啦xD
系: 4 ever FD
咪懶醒咁wor KM姐XD
Posted at 2009-07-05 07:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pyyjoyce 於 2009-07-03 05:22 PM 發表:
cm*=)
咁岩嘅,我同屋企人係7月1號都去咗睇"冰河世紀3(3D版)喎"
仲有呀,我個blog岩岩扮完靚呀,得聞上去加留cm吧﹗
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz;]
我地真係有緣啦xD
好啊:)
Posted at 2009-07-05 07:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YInG_126 於 2009-07-03 02:00 PM 發表:
你應該也花了很多錢吧-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都幾架=v=
Posted at 2009-07-05 07:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaying 於 2009-07-03 01:25 PM 發表:
史迪仔呀@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵~系咪好得意呢!>3<
Posted at 2009-07-05 07:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Joanne 於 2009-07-03 12:48 PM 發表:
cm:)
係吾係
4 ever fd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz;]
岩啦!呵呵~
真係聰明!xd
Posted at 2009-07-05 07:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tracy 於 2009-07-03 10:22 AM 發表:
cm for ching
係吾係"fd* 4 ever" ? =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz;]
差小小>_<
Posted at 2009-07-05 07:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]