★ChinG's blog                                         
ching_1129
暱稱: -晴babii`♥布:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
Cassiopeia_JoYCe..이영... (joy456321)
- ` kaman :D (Carmen_0908)
-嘉盈`
~"膠膠"~ (lacus_993)
♥珈珈.`♥ (ka_MisS_yOu)
-咕咕`
Yan (Yan9595)
-巧琳`
擦膠=] (ChiKeNWinG)
-winkie`
-Teisha`
-kuma`
ginny (ginnylam217)
-盧盧`
:o) kumaashann .` (oopshanxp)
-Yau`
-小藍`
"琛"...★愛鬼綸 (wangzi414)
MANNN (LOVE_lsm_28)
-詩韻`
文章分類
全部 (125)
♥♥飛飛` (6)
♥fd子` (4)
♥最愛` (1)
♥閑事` (31)
♥學校` (81)

                  

 
 
                                                             ♥學校`

♥08-07-09♥WED♥`

今日番學!

今朝超吾願起身= =

結業禮`

新校長!

姓葉-男來的.

希望佢對女仔吾好咁嚴啦-3-

話晒都系男校長.

應該會對女仔好D掛=v=

Miss Yu要走;

估吾到我會吾捨得..

雖然平時系嚴左D;

不過佢真系好好人架.

Benny sir要走啊!!!

佢都無同我地好人好事講就話要走/333\

好吾捨得啊/_\

唉..

講道講道!

唱歌唱歌!

班獎頒獎!

葛世聰真系好勁@@

佢落台既時候;

佢攞個D獎都未講完-3-

8個獎!!*3*

成校都''哇!''=3=

不過佢人品好差= =

勁寸!

Joanne要同佢一起當值.

真系慘/0\

番班房派埋D野.

form3超多書!

睇到頭暈**

派成績表!

下學期退左`

不過預左- -

拉埋吾算好好.

不過都0k啦-3-

雖然退左;

不過都好開心xdd

而家暫時應該得Joyce下年同我ㄧ班咋../33\

Joanne同盈盈就應該會同一班`

11點幾就走`

我地四個行新達.

真系估吾到Joyce會行!*3*

行左陣就走.

今年form2過的仲快過form1- -

form1 已經快;

form2仲快-3-

其實都好吾捨得/__\

不過今年過得幾開心:)

多謝2E所有既同學仔!!!^3^

-------------------------------------------------------------------------------------------

黎番首''越來越愛''MV先啦!xD

(睇既話記住熄左音樂撥放器先啊!

吾中意既可以吾睇`吾好系comment度話飛飛!:)

越來越愛飛輪海之餘;

仲越來越愛2E啊!:D

BY 晴*(:
出爐時間(::2009-07-08 11:28 PM
 






訪客留言 (返回 ching_1129 的日誌)


chingyi9637 於 2009-07-11 05:21 PM 發表:
c0mment``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz;]
Posted at 2009-07-20 03:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaman_951211 於 2009-07-10 10:49 PM 發表:
越來越愛尊尊XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-vvv-
Posted at 2009-07-20 03:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pyyjoyce 於 2009-07-09 02:13 PM 發表:
2E......8(
我一定會記住呢段咁好嘅回憶架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都會..;)
Posted at 2009-07-20 03:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Joanne 於 2009-07-09 11:50 AM 發表:
2E....
好吾捨得啊!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係啊../__\
Posted at 2009-07-20 03:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yanky1128 於 2009-07-09 11:17 AM 發表:
2e:)
我地完結先識講
愈黎愈愛2e/__\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系../333\
Posted at 2009-07-20 03:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angelababy12 於 2009-07-09 03:17 AM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz;]
Posted at 2009-07-20 03:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YInG_126 於 2009-07-08 11:52 PM 發表:
唉..
說真的.
F.2真的過得很快..
為甚麼?
對我說F.2比F.1開心
如果我不留CM會怎樣?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

F.2真的過的超快..
不留你會被我殺死-33-
Posted at 2009-07-20 03:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]