★ChinG's blog                                         
ching_1129
暱稱: -晴babii`♥布:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
-f0nG`
-蕉積`
"琛"...★愛鬼綸 (wangzi414)
:o) kumaashann .` (oopshanxp)
珊 (angelababy12)
-可粉`
kaying (kayingw)
♥ 弘基﹏琳>ω<... (jiro1314520)
-嘉雯`
-廖太`
♥ +蚊** (rainycc)
TuNG` (sukifung565)
MANNN (LOVE_lsm_28)
-winkie`
:D (PinG_apRiL_)
62 (chusum133)
- (PAO_mei)
WinG sHAN (NoRrIslam)
-滔滔`
擦膠=] (ChiKeNWinG)
文章分類
全部 (125)
♥♥飛飛` (6)
♥fd子` (4)
♥最愛` (1)
♥閑事` (31)
♥學校` (81)

                  

 
 
                                                             ♥閑事`

♥20-07-09♥M0n♥`

星期五去左好人好事camp!

十點番學校hall底集合.

都係對齊最遲xd

我地係B組 六 合 彩! xD

首先去買野!

方俊偉個組買淨$0.5!

用盡Benny sir D錢-33-

我地用淨3十幾蚊~_~

去火車站搭小巴!

我地包左架小巴~

我地搭搭下小巴先發現我地D蛋吾見晒!!._.

去到營地!

熱到死!!-___-

ㄧ黎就玩 水 槍!!!

叫保護人質.

我地保護Calvin仔`

佢無溼!!哈哈!

我地全部溼晒- -!

方俊偉左擁右抱xdd

佢地組個個女仔都攬住佢-33-

大珊好慘xdd

跟住就系玩 水 球!!

男對女!

男::5人  女::12人

最後!!

女仔竟然輸左!!!!=口=

男仔淨4個.

女仔淨3個.

我係其中ㄧ個!呵xd

我地要俾男仔射- -

跟住越玩越high!

互射!xd

之後俾方俊偉成桶水咁淋落黎!!-_-

溼晒!= =

玩到俾人個度D工作人員話xdd

個個變晒落湯雞xd

班男仔話佢地似系輸個隊多D xd

THEN成班人去左游水!

好正!!xD

游左半個鐘島`

拉左Benny sir 落水!

深水炸彈xdd

之後番房沖一沖身就去煮飯食~

自己煮!

阿古問左方俊偉借左兩隻蛋~

我地D湯好好飲:)

因為落左濃湯寶xdd

我地個組快令正!xd

之後玩大 歷 險!!

最正系呢個!

首先我地要去燒烤場`

全部人蒙眼;ㄧ個吾洗.

要我地汁波.

我地個組汁得最多!xP

THEN收到感囊要去營地!

四人ㄧ足!!

我地超勁!

韻韻真系好聰明!xD

多謝韻韻~!

跟住要倒水!

我地綁繩綁左好內-33-

不過都倒左半桶;D

跟住收到感囊;

佢地睇吾明;我ㄧ睇就睇得明xdd

去籃球場!

我地用番四人ㄧ足個方法!

最勁都系我地組xdd

之後再玩耍 肓 雞.

成組得我ㄧ個無俾人抓-口-

之後個個遊戲我地諗左個複雜既策略.

點知未用;Calvin仔已經抓曬佢地xdd

THEN終於可以沖涼-333-

今日攰死!!-_-

我成12點半先沖涼!= =

然後去左LIZA間房玩MC killer!

好正!

次次都系白水同方俊偉死先xd

我抽到killer七八次-333-

白水話對我有偏見xdd

因為我次次都會殺佢xd

之後見到隻超刻突既野!!

佢地話系百足蟲!@@

嚇死人囉!

白水話要打死佢!

點知佢仲淆過Calvin仔-333-

懶系野咁xdd

最後由方俊偉殺死左佢~

好勇xd

繼續killer!

之後玩抓手killer;

玩到3點幾四點Benny sir入黎@0@

趕我地-333-

番房;

同大珊(=關永珊xd)傾計!

系咁講某某好令仔xdd

傾到6點- -!

THEN訓下醒下`

7點就要起身!

訓左1個鐘都無= =

起身超眼訓/33\

玩野 外 定 向 !!

我地四個超hea咁搵-33-

玩多陣killer`

頒獎!!

我地組 六 合 彩最勁!xd 呵呵!~

之後就系白水個組!

最後就系方俊偉個組xdd

食埋lunch就走!

今次camp真系好正!!

初頭入到camp好熱!

又辛苦! 個陣有D後悔入左camp.

不過而家真系覺得好好玩!!

好正!

Benny sir 要走啦/__\

好吾捨得/333\

BY 晴*(:
出爐時間(::2009-07-20 12:51 PM
 






訪客留言 (返回 ching_1129 的日誌)


jess 於 2009-08-04 10:29 PM 發表:
cm~
你之前比錯網我.入吾到.依家ok la
我都好想去camp*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angelababy12 於 2009-08-02 06:42 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pyyjoyce 於 2009-07-30 10:58 AM 發表:
嘩,咁好玩嘅!真係好想玩埋一份丫
Benny Sir嘅深水炸彈,我真係好想見識下!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YInG_126 於 2009-07-20 11:59 PM 發表:
快樂很難得
唉..為甚麼他要走;
我也很想去Camp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對啊..
我都吾明點解Benny sir要走/__\
下次你都參加好人好事咪有得去囉:)
Posted at 2009-07-21 12:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Joanne 於 2009-07-20 12:59 PM 發表:
你就好啦 !!
有得去camp
睇黎你好像好enjoy 個camp wor
有無影相先,比我睇呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵~
今次無影相啊`
你要既話問對齊睇啦.
Posted at 2009-07-20 03:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]