★ChinG's blog                                         
ching_1129
暱稱: -晴babii`♥布:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
擦膠=] (ChiKeNWinG)
-蕉積`
-winkie`
-廖太`
-雅琪`
-盧盧`
Ka (kakimanlai)
-siuton`
-咕咕`
:o) kumaashann .` (oopshanxp)
kaying (kayingw)
-欣淇`
Sum` (tina_a)
ginny (ginnylam217)
*b* (Evil_TuNg)
~"膠膠"~ (lacus_993)
小不點 (R_520)
+加+ (karen_119)
WinG sHAN (NoRrIslam)
-f0nG`
文章分類
全部 (125)
♥♥飛飛` (6)
♥fd子` (4)
♥最愛` (1)
♥閑事` (31)
♥學校` (81)

                  

 
 
                                                             ♥閑事`

♥0214

虎年快樂!

情人節快樂!

終於打番qooza啦`

新年流流 幫我留下CM 衝衝人氣吧(:

大年初一!

竟然仲係去大快活食早餐-__-

太窮 冇辦法xd

頭先媽咪個同事黎拜年`

其實三唔識七 都唔知點解佢要過黎-V-

又要應酬佢 好麻煩-3-

跟住去左租碟;

租左沖天救兵.

雖然之前係戲院睇左;

但係又租多次睇xP

原來間租碟鋪就黎汁啦 sobad.

因間姑媽 表姐個D黎食飯;

訂左盤菜:)

-----------------------------------------------------------

♥0213

琴日大掃除!

發現我有勁多袋!

仲要好多都係hello kitty.

原來我細個好中意hello kitty =P

D袋好令 勁吾捨得;(

所以影左好多相;

唔記得佢叫咩名-v-

Hello Kitty~

Hello Kitty again~

呢D袋全部都唔要-33-

呢D就全部拎去捐`

琴日汁完房 有咁多野要dum-__-

夜晚食完飯食蛋糕!

魔鬼蛋糕呢xP

最近愛上黃靖倫>v<

極力推薦而家qooza首歌! 黃靖倫-慢半拍`

最後祝大家 虎年行大運(:  恭喜恭喜! :D

BY 晴*(:
出爐時間(::2010-02-14 04:23 PM
 






訪客留言 (返回 ching_1129 的日誌)


winniekwok 於 2010-02-25 07:46 PM 發表:
 c0mm3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thanks :)
Posted at 2010-03-11 06:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



oopshanxp 於 2010-02-18 04:42 PM 發表:
好可愛的風格*v*
真係好多靚袋bo  .xd
虎年快樂!! :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵~ xd
thanks! :)
Posted at 2010-03-11 06:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yan9595 於 2010-02-14 11:08 PM 發表:
你終於都打qz喇
知吾知我地等左幾多日呀 XDD
新年+情人節快樂喔 !!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thanks! :)
Posted at 2010-03-11 06:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ying; 於 2010-02-14 11:04 PM 發表:
0k Girl 改下你個名啦
Kitty 果然係萬人迷 xP`
吾要送我嘛xd
等我去年宵賣xdxd
Happy New Year  &
Happy Valentine's Day !
Lwk不錯嘛:) 看看啦xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

改唔到 唔識改-33-
好 下次話我知 不過應該冇下次xd
你去死吧-_-  KCH仲好啦 唔見你試?xd
Posted at 2010-03-11 06:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Joyce") 於 2010-02-14 07:56 PM 發表:
 Ching'okgirl)第二個cm
 你個qz好靚喎!!!以後要多寫嘞...
 大掃除-]你真係好多野收收埋埋呀!!!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝;)
係呀! 大掃除先至揾番晒出黎xd
Posted at 2010-02-14 09:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaman_951211 於 2010-02-14 05:48 PM 發表:
comment 虎年第一個CM!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thanks! :)
Posted at 2010-02-14 09:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]