| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|
|
|
♥閑事`
♥0214
虎年快樂!
情人節快樂!
終於打番qooza啦`
新年流流 幫我留下CM 衝衝人氣吧(:
大年初一!
竟然仲係去大快活食早餐-__-
太窮 冇辦法xd
頭先媽咪個同事黎拜年`
其實三唔識七 都唔知點解佢要過黎-V-
又要應酬佢 好麻煩-3-
跟住去左租碟;
租左沖天救兵.
雖然之前係戲院睇左;
但係又租多次睇xP
原來間租碟鋪就黎汁啦 sobad.
因間姑媽 表姐個D黎食飯;
訂左盤菜:)
-----------------------------------------------------------
♥0213
琴日大掃除!
發現我有勁多袋!
仲要好多都係hello kitty.
原來我細個好中意hello kitty =P
D袋好令 勁吾捨得;(
所以影左好多相;
唔記得佢叫咩名-v-

Hello Kitty~

Hello Kitty again~

呢D袋全部都唔要-33-
呢D就全部拎去捐`
琴日汁完房 有咁多野要dum-__-
夜晚食完飯食蛋糕!
魔鬼蛋糕呢xP
最近愛上黃靖倫>v<
極力推薦而家qooza首歌! 黃靖倫-慢半拍`
最後祝大家 虎年行大運(: 恭喜恭喜! :D
|
BY 晴*(:
出爐時間(::2010-02-14 04:23 PM
|
網主回覆
thanks :) Posted at 2010-03-11 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
好可愛的風格*v* 真係好多靚袋bo .xd 虎年快樂!! :)
|
網主回覆
呵呵~ xd
thanks! :) Posted at 2010-03-11 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你終於都打qz喇 知吾知我地等左幾多日呀 XDD 新年+情人節快樂喔 !!!!
|
網主回覆
thanks! :) Posted at 2010-03-11 06:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Ying; 於 2010-02-14 11:04 PM 發表:
0k Girl 改下你個名啦 Kitty 果然係萬人迷 xP` 吾要送我嘛xd 等我去年宵賣xdxd Happy New Year & Happy Valentine's Day ! Lwk不錯嘛:) 看看啦xd
|
網主回覆
改唔到 唔識改-33-
好 下次話我知 不過應該冇下次xd
你去死吧-_- KCH仲好啦 唔見你試?xd Posted at 2010-03-11 06:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Joyce") 於 2010-02-14 07:56 PM 發表:
Ching'okgirl)第二個cm 你個qz好靚喎!!!以後要多寫嘞... 大掃除-]你真係好多野收收埋埋呀!!!
|
網主回覆
多謝;)
係呀! 大掃除先至揾番晒出黎xd Posted at 2010-02-14 09:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thanks! :) Posted at 2010-02-14 09:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|