| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 29 日 星期三  |
電腦回歸了`-0-  |
分類: 未分類 |
我最心愛既電腦..終於番番黎我既身邊-0-
28/7
尋日.``ma ma放假''
同左ma ma一齊去salon整負離子
由2點坐到成7點`..
不過`間salon幾好''..服務幾好`d人都幾好傾''
今次..個髮型師又賜左個我覺得係..''王祖藍''既髮型俾我-0-
點解次次都係咁.?!
真係整定我要做王祖藍.''
整完之後..番屋企拎番d mj 碟俾表姐=]
又要等幾日先洗得頭..
29/7
岩岩又出左一陣`..
25/7
同饅頭去左書展``
9點半係屋企出發''..
11點幾先可以入到場''
都算快咖啦`=]
買左一本書..貽興王既

書展既部分情況..e個位都未算逼..
之後..係皇冠個courter度..俾人侵犯囉-0-
個變態佬用3隻手指係咁整我''大俾''
行完書展之後`..我地住渡海小輪過tst食野''
今次都係咁大個女..第2次坐`/..

係星光行出面影既`..好耐冇見過咁多隻雀仔一齊

係海港城影既``..
去左mu-ji..有收穫
之後..係mk行左一陣`;;又有收穫
之後..又過番tst join思樂`..行左一陣``''
就返去lu`
|
| yoki 幾時打既 ? `:##posttime## [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
mg719 於 2009-07-30 05:42 PM 發表:
c0mment=)
|
網主回覆
thz`,,maggie Posted at 2009-07-30 07:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|