| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 5 日 星期三  |
下雨天..總掛念從前`  |
分類: 未分類 |
吾知點解..一落雨`
就會諗住古sir戈首歌
由細聽到大`..
今日放榜啦`..我地青中考得都好似幾好`=]
有70幾人上到中6`..我地仲要串到只係收15分
文科最高有25分`
吾知下一年既我地..又考d咩成績出黎呢.?!
好奇待!!
聽日就交人文功課啦``
我岩岩先整理好''寫左差吾多4000個字`!! 爽=]
做完人文功課..又要開始做文學..英文..數學功課`!!
星期6..同nelly jai 番大陸玩` 吾知有冇收穫呢.?!`
自從..上一篇講朋友既qooza出左街之後`..好多人搵我傾計''
咩事丫.?!`只係發泄下姐..吾洗咁緊張`''
原來..丫桐ma ma同人係千色戈邊開戈間 ''點只冰冰'' 真係好好味``以前仲以為杰桐佢''賣花讚花香''..原來真係好好味..仲好味過''綿綿冰''
P.S. 我要睇..大內密探009`
|
| yoki 幾時打既 ? `:##posttime## [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
嗯`..冇會考都未必係壞事 Posted at 2009-08-10 04:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|