| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
冇冷氣=世界未日!!  |
分類: 未分類 |
好熱丫``-,-
奇蹟.`琴日成日冇出過街`,食野都冇,-3-
留係屋企都會出汗``
游水都懶得去``
功課..功課``好努力咁清緊;;=]
聽日約左nelly同埋係yoho識戈班人去mk唱k
講起都好high``
雖然只係我地熟戈d去`,吾係成個族去..旦係都應該會好好玩`
有d驚我起吾到身tim`
清功課先`6點出去大牛度
|
| yoki 幾時打既 ? `:##posttime## [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
@@ 你識游水~早知搵你一齊游la...哈 (其實你記得我是誰嗎?)
|
|
|
下....你會去游水架? 邊個游池= =? 我要小心一下 哈
|
網主回覆
哈哈`..緊係元朗戈個啦``
你小心d丫..=]小心我見到你-,- Posted at 2009-08-26 06:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係``,,-3- Posted at 2009-08-26 06:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
晴jai Posted at 2009-08-26 06:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
...+油呀... &玩得開心d啦...!!! 你清功課時... 我都要做嫁... 我仲要汁下野tim呀,,,^^
|
網主回覆
知道啦`..你都快d汁好d野佢`=] Posted at 2009-08-26 06:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|