今日原本係睇戲[塚愛]。跟住係大約9:10既時候有個morning call話華華唔去睇戲,因為佢話唔舒服!但如果佢唔去既話,我地就會好驚,所以我地都係無去睇戲,就話等佢好番先再去睇!!之後咁早起身又唔知做咩好喎1之後,咪上下勁舞睇下有無人上勁舞玩囉!點知我竟然見到老公上左勁舞,真係估唔到,因為佢話會同佢d FD去打波嗎!~但見到佢都好開 心,之後就同佢玩左一陣丐4舞,佢就話又再出去打波!!到大約3:00我表弟同埋其他親戚都黎左我匢企玩同食飯,但我個陣時原來我重未食飯嫁~之後就即刻叮個飯黎食!之後我聽到佢地d大人話係聖誕節去[台北]玩幾日,聽到之後好開心牙,跟偽我aunt就今日準備去辦理關於tirp既事情!!佢地走左之後又再同老公,尹嘉嘉同譚嘉明一齊玩勁舞,尹嘉嘉同譚嘉明真係勁左好多牙話咁悻就20同22lv!!勁牙!!!!之後再同老公傾多一陣計!就係咁就一日lu ~~唔講啦,我有好多功課牙,我係時候要做功課啦,下次再傾啦,88!!
|