【〝後 悔 莫 及〞】 ~ra!nbow~
*∼∼現在感到{【內 疚】}已 【〝後 悔 莫 及〞】,只怪我沒有和你說再見,《最後一次機會》也『不 去 把 握』∼∼*
ching_126
暱稱: ra!nbow~
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好野,可以用到電腦啦!...
2008-03-06
2008-03-06
2008-03-04
2008-03-03
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 60
今日人氣: 2
累積人氣: 1065
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 10 日  星期一   晴天


2007-12-10 愉快 分類: 未分類

今日好好多事發生啊~首先一返到學校,班住任同我地排音樂比賽既位,我企最高既最側邊啊~~~=.="
之後又即刻落返去課室默書啊!!@@好彩都合格!!之後又係luch之後有一個音樂欣賞既activities,有POP Band好好睇啊!同埋又有人唱歌男同女都好好聽牙!!!真係HappY!!
之後我放學LU~~我就同王雪雪&華華去買野食,之後買完係街到食我地話覺得係街食好樣衰,之後我地就揀左餉地方唔食野,會見到熟人既~但個到有好多佬同一D外籍女士,之後我地即刻食完就走,但點知食兀食下猷猷趺左條腸落地下牙!!笑死我地之後又再同華華整佢D相&買野,之後再買下野食就返屋企lu~~~返到屋企成6:20分之後見到老公on好開心啊!!!但係佢唔係到,無耐,休毅黎啦!!我地又一邊玩眼仔,一邊溫書做功課!!HappY!!希望日日都可以同老公玩眼仔咁開心啦~~!!

發表時間:2007-12-10 10:30 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ching_126 的日誌)


ching_126 於 2007-12-10 10:41 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Max_kin_1027 於 2007-12-10 10:37 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]