【〝後 悔 莫 及〞】 ~ra!nbow~
*∼∼現在感到{【內 疚】}已 【〝後 悔 莫 及〞】,只怪我沒有和你說再見,《最後一次機會》也『不 去 把 握』∼∼*
ching_126
暱稱: ra!nbow~
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好野,可以用到電腦啦!...
2008-03-06
2008-03-06
2008-03-04
2008-03-03
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 60
今日人氣: 0
累積人氣: 1063
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天


2007-12-17 分類: 未分類

今日係Sport Day牙!!天氣都唔錯!!今日我8:00返到去,好遲牙,一返到去全部啦啦隊都係哂到,證明我更係遲左到啦!!之係就落左去點名!!點完名之後就要進行第一項比賽lu~~係跳裹牙!我最鐘意嫁!!不過好多人都參加牙!!所以佢唔比我地度步•點知一沒度步,我就.......唉......唔好提啦!!不過都可以為個社攞返d分,因為有出席就會有分嫁啦!!之後我就同另一位同學去換返啦啦隊杉,去練返啦啦隊!!跟住到左食飯lu,d飯好好荐牙,不過d野飲好難飲牙!!之後拋左,買左另外一d野飲!!之後又再點名,點完名之後又要進行第二樣比賽啦,不過因為要啦啦隊,所以無去到牙,之後就扣左兩分啦!!!><""跟住唯有去返啦啦隊到練啦!!校長黎啦,我地就特別叫得大聲!!校長係到笑牙,真係好啦!!之後就到左最精彩開環節,就係甲,乙,丙組既接力比賽牙!!各社既啦啦隊都叫得好大聲!!不過我地個個社又係全埸最尾牙!!唉.......
放學lu!就同傲XX去買野食,買完野食就返屋企lu!!之後又更係同老公玩cam嫁啦~~又見到老公真係開心啦!!點知玩下玩下無啦啦部機輕左成部機無反應喎~~之後我咪去睇下d插頭囉,點知.......原來d插頭流電嫁,重電親我yim牙,個陣時隻手好痛,又暈,之後出左去叫媽咪,媽咪叫我休息一陣,而爸爸就入去睇下咩事!!!之後休息左一個鐘就入毅房到開返部電腦睇下老公off未,戇住叫老公關心下我,點知佢off左牙!!

發表時間:2007-12-17 10:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ching_126 的日誌)


Max_kin_1027 於 2007-12-17 10:26 PM 發表:
老婆!對唔住啊..我話你有[野心] SORRY!我都知你對我系真心>3< 因為我都對你系真心!!XD 你隻手有冇事啊!!我好心痛啊!!><真系好想立即去你屋企睇下你有冇事!!老婆SORRY,,遲左ON MSN!!...錫番XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]