今日係Sport Day牙!!天氣都唔錯!! 今日我8:00返到去,好遲牙,一返到去全部啦啦隊都係哂到,證明我更係遲左到啦!!之係就落左去點名!!點完名之後就要進行第一項比賽lu~~係跳裹牙!我最鐘意嫁!! 不過好多人都參加牙!!所以佢唔比我地度步•點知一沒度步,我就.......唉......唔好提啦!!不過都可以為個社攞返d分,因為有出席就會有分嫁啦!! 之後我就同另一位同學去換返啦啦隊杉,去練返啦啦隊!!跟住到左食飯lu,d飯好好荐牙,不過d野飲好難飲牙!!之後拋左,買左另外一d野飲!!之後又再點名,點完名之後又要進行第二樣比賽啦,不過因為要啦啦隊,所以無去到牙,之後就扣左兩分啦!!!><"" 跟住唯有去返啦啦隊到練啦!!校長黎啦,我地就特別叫得大聲!!校長係到笑牙,真係好啦!!之後就到左最精彩開環節,就係甲,乙,丙組既接力比賽牙!!各社既啦啦隊都叫得好大聲!!不過我地個個社又係全埸最尾牙!!唉.......
放學lu!就同傲XX去買野食,買完野食就返屋企lu!!之後又更係同老公玩cam嫁啦~~ 又見到老公真係開心啦!!點知玩下玩下無啦啦部機輕左成部機無反應喎~~之後我咪去睇下d插頭囉,點知.......原來d插頭流電嫁,重電親我yim牙,個陣時隻手好痛,又暈,之後出左去叫媽咪,媽咪叫我休息一陣,而爸爸就入去睇下咩事!!!之後休息左一個鐘就入毅房到開返部電腦睇下老公off未,戇住叫老公關心下我,點知佢off左牙!!
|