【〝後 悔 莫 及〞】 ~ra!nbow~
*∼∼現在感到{【內 疚】}已 【〝後 悔 莫 及〞】,只怪我沒有和你說再見,《最後一次機會》也『不 去 把 握』∼∼*
ching_126
暱稱: ra!nbow~
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好野,可以用到電腦啦!...
2008-03-06
2008-03-06
2008-03-04
2008-03-03
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 60
今日人氣: 1
累積人氣: 1066
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 19 日  星期三   晴天


2007-12-19 分類: 未分類

唉......琴晚睇左時間表,拾錯書包•預左會比老師記名~~但點知好好彩牙今日,竟然每一科都無記名!!真係好啦!!!
係Lunch time之後,我突然之後好掛住老公,好想擁抱佢!!好3快d到我既生日同佢出黎街行過著二人世界~~~之後我掛住佢掛到放學都重未掛完,掛到佢返屋企,開埋電腦毛戈佢上msn為止。因為今日唔洗中文輔導住牙,所以我練完歌就走lu,而王雪雪就同牙張玲走!!所以無同佢一齊走我同pizza走~返到屋企lu,我諗老公都應該唔會咁快n,所以我玩左一陣勁舞,之後佢on左啦,我好開心牙!!之後我地又玩眼仔lu!!HappY!!可是我地好似無咩傾咁,我怕真係好怕無左老公牙!!!!!!我唔想無左佢牙!係我鐘意咁多個人入面,今次真係比以前既認真好多!我真係唔想無左佢牙!!  老公我愛你牙~~~

發表時間:2007-12-19 10:43 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ching_126 的日誌)


Max_kin_1027 於 2007-12-20 07:35 AM 發表:
sORRy牙老婆~琴日我掛住玩星夢..冇時間同你傾計..好對唔住..我永遠都咁愛你.咁錫你..唔會走架..!!好想抱抱抱抱下你!!仲好想啜啜啜死你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]