係,以前我地好朋友.
但而家已經吾系.
你曾經出賣過我1次,
我原諒左你.
之後,你再次出賣我.
我又一次原諒你.
但你一而再,再而三咁出賣我,
我真係頂吾順啦!!!
我同你絕交,
你第2日同人話我咩吾啱,
系你做錯喎...
你而家講反話,
講到我好似"千古罪人"咁,
你而家安樂啦?!
我已後同你再冇任何關系!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!