CHing--ing
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2010-10-22
2010-10-05
2010-08-29
2010-07-07
2010-07-05
每月文章
2010 年 6 月 22 日  星期二   晴天


2010-06-22 分類: 未分類

6月22日,,我永遠都會記得
我未試過甘黑仔,,我決定將今日定為「黑仔食屎日」
首先,,吾鬼見左個銀包
明明我都仲出到閘,,點解番到學校又搵吾到架
smart card同八達窿又吾見左
仲搞到Mr ma同我行左一轉,,又上又落甘,,
佢成個背瘠濕曬,,搞到佢吾好意思呀~
第二,,冇啦啦比D蝨咬到成腳都係
兩隻腳加埋有成廿粒呀
痕就吾痕既,,但係心理成日形住有野咬甘
勁樣柒囉吾該,,皇話叫我用neutralization
我宜家用緊D牙膏當藥膏查
第三,,打左個波上禮堂出面果度,,
搞到個個都冇波打,,冇曬mood甘
枝竹又吾夠長,,個校工話聽日先執
對吾住呀甘多位!!
-------------------------------------------------------------
唉~聽日死期到.....
可惡既乒乓波






訪客留言 (返回 ching__422 的日誌)


kjaiib24 於 2010-06-26 10:32 PM 發表:
so poor..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



me_heng 於 2010-06-24 11:15 AM 發表:
咁正既xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



killer199582 於 2010-06-23 08:58 PM 發表:
「黑仔食屎日」=_='''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Wongtc 於 2010-06-23 07:24 PM 發表:
好好玩喎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siushui129 於 2010-06-23 01:15 PM 發表:
好慘:(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Joyce714 於 2010-06-23 12:32 PM 發表:
我見到你入校門搵吾到銀包;-O
好慘;(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vicky913 於 2010-06-23 08:36 AM 發表:
我見到你對腳好多紅點!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tingkeeper 於 2010-06-22 11:33 PM 發表:
應該要用起療妥- -"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tinlok_0415 於 2010-06-22 09:36 PM 發表:
我都試過~~唔見左銀包真係好麻煩~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathying_102 於 2010-06-22 09:14 PM 發表:
用牙膏= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ching__422
暱稱: 程程
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 307
今日人氣: 6
累積人氣: 2853