| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 12 日 星期三  |
2009-08-12  |
分類: 未分類 |
呢排發覺我自己好有問題`
但係呢D問題係我自己都唔知既問題`
唔係唔知既`有D唔知囉`
而呢D咁既問題我而經重復又重復咁聽左N咁多次`
分別係係唔同既人把口講出`
但係講既野都差唔多`
其他人講我都覺得冇咩野`我應呀!
但係`如果呢D野係你把口說出`我就覺得好嚴重`
1來比你講到好嚴重`
2來我聽到之後覺得我自己真係好差咁`-3-
尋晚聽到你咁講`講到我都冇樣好`
我就覺得`有1種好唔知點既感覺`
點講呢`就好似簡左我係你一生人最錯既決定咁`
其實我一早都而經有咁唸過`
不過因為果一段時間比你話得小左`所以就冇左`
呢種感覺....好不安!!
|
|
|
akikia 於 2009-08-13 12:48 AM 發表:
CMCMCMCMCM^^
|
|
|
琪" 於 2009-08-13 12:42 AM 發表:
你都知而家有d問題呢?? 你而家,同我之前識個個你已經好唔同啦 可能你自己唔知啦! 你而家同佢又點呀?
|
網主回覆
下`有幾唔同呀?
我真係唔知呀`-3- Posted at 2009-08-13 09:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|