| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 15 日 星期二  |
| 2008-07-15 |
分類: DeaR DiArY |
暑假快了(哈哈)
雖然等了很久
但現在其實不是想像中那麼好玩
天氣又熱(不想出去呢)
留在家中又悶
現在只在煲劇也不錯
哈哈(笑夠了嗎?...OK了)
煲劇先啦~(走得真係..快)
|
網主回覆
係呀?
睇你都係估錯咗嫁啦
4仔~
我諗我仲未夠資格呢~(哈哈) Posted at 2008-07-15 09:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
maibo 於 2008-07-15 05:13 PM 發表:
|
網主回覆
是耶~
YA~THX!!!!>3< Posted at 2008-07-15 09:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
VRfans 於 2008-07-15 04:42 PM 發表:
說吧!!! 不用害羞ma!! 他是一個第一次做的傻瓜彎大孩子喔{笑}
|
網主回覆
是呀!!!
哈哈 Posted at 2008-07-15 09:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|