今日考I.S實驗
汗..
我抽到9號試題
9號...我鍾意既樂隊有個9字
以為應該好好運~
點知...
汗...咩黎?!
最玩野既係..
份野無俾步驟俾我...其他人有哦..
要我自己寫步驟..(凸)
其實都OK既
做完先覺得唔係好難..
但得5分鐘時間
所以有史以黎做野做得咁快手嫁姐..(平時總是你急我唔急既狀態)
到下午英文堂
做測驗
雖然我地可以睇住本故事書黎做
但無用既!!!
鬼搵到答案-V-"
生字又難又唔識解
算吧
無視它好了
返埋聽日就放一日假
加油哦!!!各位~