| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 19 日 星期四  |
| 輕鬆輕鬆~ |
分類: DeaR DiArY |
YA!!!
今日終於都考完試啦(尖叫)
終於可以有教好訓啦
傾電話打機睇漫畫...(幻想中)
依家唔理出黎既成績好定差
咩都唔理,只係想玩~玩~玩
|
網主回覆
THX!!! Posted at 2008-06-20 09:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
思姐都黎埋我點可以唔黎啦 考完試玩盡佢^^ yA~~~~
|
網主回覆
當然啦~
YA!!! Posted at 2008-06-20 09:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
拿拿拿"哩樣我勁勁勁勁勁同意xP` 可以出街,挽電腦XD! 呵呵`-v- 恭喜哂xDD
|
網主回覆
Youtoo
哈哈!! Posted at 2008-06-20 09:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX!!! Posted at 2008-06-20 09:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx!!! Posted at 2008-06-19 03:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|