今日
我同呀冰佢地
係小息嗰陣
搵呀A同學攤牌
我本來想開口講嗰陣
個呀sir竟然係呢個時候
叫我幫佢拎簿上去教師室
好無奈
點解要係我開口罵人個陣
叫我拎簿=-=
D簿又好鬼死重
又唔叫男仔,當我係男仔咩?
算啦!
跟住我叫埋Natalie陪我拎簿上去
過咗一陣
我落到課室
問番呀冰佢講咗未
跟住佢地話呀冰講得好激動
我呆咗幾秒
心諗住:
唔好咁躁,冷靜D
我就同呀A同學講
我起初講嗰陣
都尚算冷靜兼且仲有D理智
但我一見到佢個樣
佢個樣好似好無奈咁
我講D野係佢左耳入右耳出
又係度扮到唔關佢事咁
跟住
我已經係心入面
發誓我絕對唔會再對佢咁客氣
我講野越講越快
快到連我自己
都o晒咀(我講野竟然講得快而準都有既)
我越講就越火
呀思企係我隔離按住我
預防我沖上先唔知會對A同學做D野
嗰刻
我只係知道我已經
將屈係我心入面既說話都講晒出黎
A同學
你唔鍾意人地屈你
咁你又係其他人背後係度老作其他同學D事非
都唔知邊個屈邊個先呢呵
做女人
唔好咁自戀
唔好咁姣
唔好咁鍾意老作
唔好咁講大話
唔好咁鍾意無事生非
損失嗰個
係你自己
唔好以為自己好可憐咁啦
你可憐就可以蝦D比你睇上去更可憐既同學呀
世界上大把人仲慘過你,仲可憐過你
識少少扮代表
無神神上數學堂個陣
大嗌個答案出黎
知啦~知你勁啦
唔該講野之先舉手得唔得呀
成日囂張到爆
我以前仲信你個陣
我諗你唔係其他人咁講咁囂張既
點知,嘩!!!我真係O咀囉
我見識到啦,兩個字(囂爆)
我覺得
我自己點解可以咁差
差到連識朋友都走漏眼
識到你係我既不幸
識到你係我既錯
我識朋友識咗咁耐
從來都無選錯
點知...
比你D[演技]呃到
唉...悲哀
其實你D[演技]咁[出色]
點解唔參加電視台既招募[演員]呀?
仲有呀
你[編劇]編得咁好
點解又唔考慮去做編劇組度做野呀
又或者去做導演呀,幾好呀
自編自導自演
咁有[才華]唔做,真係浪費[人才]囉
你做既話,我第一個支持你!!!
同你講多一句
唔好以為人地唔罵你就覺得人地好好恰,
人地係度忍緊你咋,唔好咁得寸進尺,後果係點,你自己就知
ps:如果呢篇日記唔好彩比呀A同學本人睇到
就唔好怪我咁多口咁講啦
你自己做過D咩你自己最清楚~!!!
|