設為首頁
•°o [ 朋友是一『輩』子的!!!__友誼No.111的小靜♥♥♥ 的 心靈印記  
||*請勿.打擾 ﹏

♥°+不喜勿看..以免傷眼
♥°╮你留你的留言..我寫我的日記-*互不干涉
♥°×不留言者..隨便你~
chingchingcb
暱稱: ♥°╮LaYla ChInG (小兔大人XD)
性別: 女
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我只想說很多很多髒話
沉淪
這星期是場短期持久的...
可否給我一次機會清醒...
文章分類
全部 (291)
DeaR DiArY (286)
感覺 (4)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
Klara
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 291
留言總數: 2326
今日人氣: 21
累積人氣: 10560
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 24 日  星期日   晴天


啊....!!!!! 分類: DeaR DiArY

今日去比賽個陣

途中見到美美XD(應該係怡b至岩)

佢之前話自己肥左

唔覺佢肥

但佢個度[肥]咗,軟軟的哦~!!!(>v<) (=-=" 還是這樣好色...色女)

__________比賽後_________

啊.....................

Oh No!!!!!

場比賽...輸咗

依家既情形係1win1負

如果3月8號個日win多一場既話

就可以入複賽

根據自己係小學既經驗

通常第三場既對手係好勁既

依家有少少既驚又興奮既感覺

今日自己既表現真係唔要得

竟然鬧情緒

我記得嗰陣自己又打失咗一球

仲要係自己唔應該錯既,都去錯

跟住就好唔開心

鬧情緒,發脾氣

嗰刻真係想喊

但好彩自己好快就整理好自己既情緒

比賽完之後

Miss同呀蛇都無罵我地

大家傾咗一陣

就走人

算lo~

下次係場度笑多D先得

舒緩下個氣氛都唔錯~!!!(但我驚你係度狂笑而忘形都好笑啦)

經過今日

自己係咁將D怨氣嗌晒出黎之後

係又嗌唔係又嗌 (痴線..變態的..女人)

今日既心理訓練完全搞掂晒(咁快既...)

下次絕對無可能會發生D既事 (呵呵)

 

好!!!

下場一定要加油呀!!!

 






訪客留言 (返回 chingchingcb 的日誌)


Klara 於 2008-02-25 01:11 PM 發表:
+ oil
i will sup you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係既!!!
知道
thx~美美XD!!!
Posted at 2008-02-25 04:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



VRfans 於 2008-02-24 11:35 PM 發表:
Cm*俾你
點解6-7點幾之後你禁快OFF左ga@@""?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx!!!
嗰陣我細佬要玩電腦
就比左佢玩,so就off左
或者
係我已經去晒所有我要去既blog度睇完野
無野好做,就off左
Posted at 2008-02-25 04:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yan_pui 於 2008-02-24 09:30 PM 發表:
 @@CM
 
加油呢!
 
By:路蚊CM公司
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係既!!!
thx蚊子子子子子.~!!!!
Posted at 2008-02-25 04:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]