今日去比賽個陣
途中見到美美XD(應該係怡b至岩)
佢之前話自己肥左
唔覺佢肥
但佢個度[肥]咗,軟軟的哦~!!!(>v<) (=-=" 還是這樣好色...色女)
__________比賽後_________
啊.....................
Oh No!!!!!
場比賽...輸咗
依家既情形係1win1負
如果3月8號個日win多一場既話
就可以入複賽
根據自己係小學既經驗
通常第三場既對手係好勁既
依家有少少既驚又興奮既感覺
但
今日自己既表現真係唔要得
竟然鬧情緒
我記得嗰陣自己又打失咗一球
仲要係自己唔應該錯既,都去錯
跟住就好唔開心
鬧情緒,發脾氣
嗰刻真係想喊
但好彩自己好快就整理好自己既情緒
比賽完之後
Miss同呀蛇都無罵我地
大家傾咗一陣
就走人
算lo~
下次係場度笑多D先得
舒緩下個氣氛都唔錯~!!!(但我驚你係度狂笑而忘形都好笑啦)
經過今日
自己係咁將D怨氣嗌晒出黎之後
係又嗌唔係又嗌 (痴線..變態的..女人)
今日既心理訓練完全搞掂晒(咁快既...)
下次絕對無可能會發生D既事 (呵呵)
好!!!
下場一定要加油呀!!!
|