今日突然之間吾知做咩甘想開始寫日記...
好似傻左甘呢!!*
我要有一個新開始,,
之前吾開心既野.. FoRgeT It !!
-------------------------------------------------------------------------------
今日好驚險,,
小息戈陣吳穎妍無啦啦同我講話1E岩岩比甲曱劉搜電話..
嚇到我彈起左..-333-
跟住我就同瑩瑩上左六樓,,
諗住比D高Form幫我地收住[佢地吾洗搜嗎~]
瑩瑩幫我比左個吾識既哥哥,,
有D驚佢睇我野..
但系為左吾洗食芒果〔吾系牙芒)[書面警告]
我咩都吾理,,即使戈陣打左鍾-3-"
個小息就甘就過左
跟住佢竟然吾搜我地班!-[]-
我班都未搜過,,攪到我日日提心吊膽甘
可因為能我地系所謂既{精英班}啦
**************************************
放左學上去攞返部電話啦,,
佢話上堂我電話響..
甘我就睇下邊個甘大整估啦,,
系我個好哥哥,,今次多得佢啦= =
--------------------------
放學返到去就開始打勁舞,,
玩到痴左
|