今日一早比個死人細佬嘈醒左 ,,
跟住系度打勁舞..-3-
差吾多11點戈陣,,牙哥又打黎
攪到我冇得同瑩瑩傾電話>.<
約左瑩瑩11;30返到小學,,
又比牙哥煩住,攪到遲左..//*
搵到瑩瑩之後牙哥又打黎= ="
跟住我就比左瑩瑩聽,,
等佢玩下啦..
點知瑩瑩第一句就問{你系米想溝佢 -3-
激死我啦!!!!!!!
返到小學,,睇K啦OK大賽..
聽到D人唱''超喜歡你''..
瑩瑩又開始癲啦!! [[不過D人唱到走晒音,,-3-
跟住去左瑩瑩屋企玩左陣..
見到佢牙哥 {樣衰到......[[瑩瑩吾好怪我哇
-------------------------------------------------------
3;00戈陣,,
去左拉直髮,,
坐左3定4粒鍾..-3-
坐死人咩!!!!!!
|