今日勁攪笑牙,,
上完DT堂返上課室既時候,,
我同瑩瑩佢地2個行快左..
而後面D人仲系度一邊傾計..玩..一邊行
突然之間我地聽到一把恐怖而又難聽既聲-333-"
黎婉琪系度鬧後面班人..-V-
真系走得快,,好世界..
岩岩好黎婉琪見吾到我地''
所以吾先比人鬧..xD [好冇義氣呢@v@
跟住我地上到4樓..
佢地都仲比人鬧緊..-V-"
可憐牙>3<
今日系Miss Young最後一次黎上堂牙..
好吾捨得牙>"<
成班人堆埋去問佢攞Msn..
討厭姜老師教HisT!!!
Miss Young吾好走啦..T^T
--------------------------------------------------------
返到屋企,,
偷玩左陣勁舞..-v-"
跟住屋企冇人..
就On左Msn
同一個好耐冇搵佢既人Msn..
之後Rachel又黎教我數學..
狂做直線上的角,,
做死我啦..!!!!!.\口/.
-----------------------------------------------
今日系牙釗生日``*
祝生日快樂..
日日都甘開心''
希望你吾好嬲我同你解情侶啦..>ˇ<
|