嗚.....嗚....
今日同左牙媽講話出街食既..
點知話我遲返..-3-" {4點返叫遲咩?!...
跟住佢狂打電話..
打左去學校..
打去比Rachel..
咩人都打..
打左去學校都算啦``*
佢仲要衰到打埋比死人啫喱..T^T
我無理由同佢講話佢系我上網識既人,,
講左佢打死我架..
所以我就作話佢打錯電話..-V-"
不過吾知我牙媽同佢講左D咩..
好驚牙,,><
好憎我牙媽..
咩都要知,,咩都管住晒..
我只系想要返少少既私人空間姐..
吾系甘都吾比牙..
又系佢自己嬲到話以後咩都吾理我..
吾管我既..
廢話一堆''
又鍾意搵我D野黎睇..
而家好好睇咩?!!*
每個人都有少少野系吾想比人知架啦..
吾系做人牙媽大晒架!!!
如果真系甘既,,
我寧願自己冇出世牙!!!!!
就算系我自己做人牙媽既,,
都吾會甘架啦..
都吾明點解而家做人牙爸牙媽既思想甘守舊..
而家時代吾同架啦..
吾該你地吾好日日用你地以前既野黎同我地而家比啦!!
甘樣吾會教得好我地架..
只會令我地更加憎你地..
吾聽你地話囉!!
|