今日又落雨啦..
不過落左一陣就停左..
琴晚開始又多左個牙哥..
而家有3個牙哥..-V-''
--------------------------------------------------
一返到屋企就開始打勁舞,,
都吾記得左溫書呢樣野``
勁舞又破新紀錄啦!!!
197 ..F + Px8
算系甘啦..-3-
我都仲要練多D .\_/.
嬴左某D人先得牙>3<