今日落好大雨牙..@口@
放左學去瑩瑩屋企,,
佢竟然重色輕'女'''
吾理我..T^t
算啦...心淡啦我>3<
哼...我都吾理佢啦..\口/
隻死人皇蜂搶左我條女..
我要吹雞打佢牙!!!!!.\/.
小心d牙你..
---------------------------------------------
希望乳樂牙哥吾好打我..-V-
我比左你電話人..
哈哈~
---------------------------------------------
系勁舞又識左一班屋企人@V@
有;;牙媽--糖糖*
牙哥--王子*
家姐--叉燒包*
舅父--椲* <<吾太熟悉
跟住又同牙媽''牙哥''家姐傾電話,,
傾到冇電為止..-\/-
個個都話我把聲同糖媽好似.-3-
牙哥{王子}把聱就同乳樂勁似..
好難認..-3-
跟住要補習,,
乳樂牙哥打黎..
佢話牙嫂喊..{睇死佢都系做錯事啦..-\/-
問我點算..
跟住Rachel姐好大聲甘話;;補習啦!仲傾..<<扮惡死
跟住牙哥即刻話;;補你老豆,,米補啦..-3-
跟住系迫於無奈之下再次Cut佢線,,-V-
吾好意思喔..
|