今日好恐怖..
牙哥{駿}話要幫我招老公(勁舞*)..-3-
等我冇甘悶喎..
所以就比佢捉左去招..-\/-
初初冇人入黎既..
但系一入就入5個..
跟住有幾個企左陣就走..
得返兩個+我+牙哥
跟住我就走左上去觀戰..
牙哥話叫佢地*比舞招婚*}
邊個嬴左就做我情侶-3-
有一個(用吉黎代表)就死都吾肯鬥..
跟左我上去觀戰..
另一個(用天黎代表)就自己開始玩..
玩188....c8 {有玩勁舞既人應該知系咩黎既..
即系玩8k ..-3-
勁到嚇死人``
100幾m分...
我仲諗緊佢系米用外掛..-3-
跟住吉就好肯定甘話佢用外掛..
天就話吾系..
跟住兩個系度嘈..
我就好無奈甘睇住佢地嘈..
嘈下嘈下我引吾住叫佢地收聲..
我想快d搞掂..
因為我拎住電話同牙哥{王子}傾緊
佢系甘話我吾孝順牙哥..
我系都孝順糖媽啦..
跟住佢就Cut左我線..-3-
招老公戈度..
我就叫佢地同我玩情侶..
邊個同我多d心既,,
就同邊個做情侶..
最後系由勁到嚇親人既天嬴..
牙哥仲話如果見到佢溝女既,,
就斬佢全家..{佢斬到咩?!@@"
我就話我有5個牙哥..2個細佬..
牙爸牙媽各一..1個牙妹..
3個家姐..搞到佢o晒..
佢想溝女都難啦@@"
哈哈~
招公呢件事就甘完成啦..*
---------------------------------------
梁倩瑩你好野牙..\口/
掛住隻甘既死人皇蜂..
吾彩你牙..!!!
|