| «‹ April 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 16 日 星期六  |
| 勁舞! |
分類: 未分類 |
哈哈~
玩勁舞玩到傻左啦..
188狂p狂f..
又狂練BU186..
搞到自己痴左線..
跟住天{情侶}上左@@"
同佢玩左鋪188..C8..
輸得好慘牙我..
跟住佢個FD黎左我就即刻上去觀戰,,-V-
佢系甘哄我落去玩..-3-
我就吾理佢..
跟住又睇佢玩BU..
直到學琴,,,,,
學完琴見到佢冇上..
甘自己開左間房玩啦..
點知佢無啦啦又出現返..-3-
又開始睇佢玩........./口\
今晚去食自助餐..
吾系好想去...>3<
食完之後表哥話想去唱k..-口-"
甘我地就比佢拉左去Ne\/\/ay啦~
熟識我既FD應該知我系吾會唱既..
但系個死人連啟皓{表哥}就迫我同佢唱..-3-
我就叫細佬唱.../\/\
跟住搞左好耐..
最終都要我唱返..
個白痴細佬竟然話我識變聲..-口-
唱邊個D歌把聲就似邊個..
死啦你去!!!
跟住唱到12:;30就走囉..
|
|