*靜靜_KAT-TUN & Jin @ kame


 

      

          

    按一下可以在新的視窗瀏覽圖片     

 

★KAT-TUN no A TOPに戻る★

                                                                         

 


 

chingjay
暱稱: 靜靜
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
超累...
唔知食咩好...
打風呀...好勁!!
赤西仁::47.63%
極道鮮師2第一集劇照
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 11 日  星期四 晴天

只有赤西仁~~

今日起身第一時間緊係開電腦啦!!!

Down左勁多KAT-TUN..D野睇~~

有一個係話係KAT-TUN入面邊個係好男人....

松本潤選左龜梨...因為,,,

佢地扮一個短劇..當你個女朋友整蛋糕俾你食,,

但你覺得好難食你會點....

龜梨就問他的女友:「是你整的嗎??下次我們一齊整吧??好嗎??」

我好鐘意佢咁講~~因為唔會傷到人....

仲有一個就係話呀草野攬住龜梨...

之後赤西話草野好奸,,借D野攬住龜梨???

哈哈!!他們好可愛哦~~艾死他們!!

我今日又Down左10幾首KAT-TUN  D歌...

好正呀!!如果想要問我拎呀....

雖然我以為仁唔食煙...我真係估唔到仁係食架!!

有小小失望...

但見到佢張相都冇咩野!!

仁抽煙帥爆圖~

覺得帥爆的主要原因是仁拿煙的手勢


「沙U啦啦」(日語再見)

刊登時間︰2006-05-11 05:10 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 chingjay 的日誌)


MUNG2 於 2006-05-27 04:04 PM 發表:
嘿*我又離啦!!好多牙仁喎-(=W=)-
令仔啊~你又sd吾到NEWS的CON給我-(=3=)-
好衰牙果ICQ"""
吾講住啦!!SEE U TOMORROW"""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔唔!!
Posted at 2006-05-29 05:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



索*.....!! 於 2006-05-19 06:55 PM 發表:
靜靜...你個板好多牙仁ar!!
好得意牙><
仲有山p都好令仔牙^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呢!!
好好好鐘意呀仁呀><”
i love jin ...
哈哈∼∼多D上黎呀!!知咪...
Posted at 2006-05-19 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIU*JO 於 2006-05-11 05:17 PM 發表:
HELLO..我黎左啦..你咁鍾意赤西仁做咩呀??
日日都講佢ge..=.=""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係好好好鐘意呀^^”
 
Posted at 2006-05-19 09:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]