| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 28 日 星期三  |
| 畢業茶會?!,,,,☆ |
分類: 未分類 |
今日8點幾起左身,,,
番到去,,上左去音樂室,,
miss ki 話播野俾我地睇,,,
但係睇吾到,,
咪去左電腦室,,個到好臭牙,,
都係睇吾到,,
到左9點9到,,,
洛去hall
唱下歌,,聽講座,,(悶)
跟住就畢業茶會啦,,
跟住見到個box,,,
我地問MISS KI係咩黎,,
MISS KI話係食物,
一開,,==飯盒,,(大快活的)
/\/\""
跟住播左D PHOTO,,
聽埋 D 歌~
,,==,,
|
2006 年 6 月 26 日 星期一  |
| ☆ya~** |
分類: 未分類 |
今日都好熱牙,,
番到去,,
MISS KI 又係到罵人,,
到左中文堂,,
派卷牙,,
8@9字頭牙,,
HEHE~^^
小息-----------------------
MATH 打媽上,,,
派MATH聖經卷,,
我MATH有進步哇,,
HAPPY,,,
小息--------------------
ENG堂,,MISS KI一入黎,,
就罵人啦,,煩,,
派左END卷,,
吾錯,,
派完又罵人啦,,
唉~** |
2006 年 6 月 24 日 星期六  |
| KA, |
分類: 未分類 |
琴晚去左街食飯,,,
今日超熱,,,
起左身,,
洛街食野,,,
番上黎一陣,,
牙姨就黎左啦,,
我表弟係咁話佢自己係朱哥,,
咁咪叫佢做朱哥lo,,,
今晚去牙婆home食飯,,
開大食會牙,,,
HEHE,,
係咁啦,,86
|
2006 年 6 月 22 日 星期四  |
| .]死,,, |
分類: 未分類 |
今日巧ENGF哇-]
本身都吾係好識,,,
但係我都要++油嫁,,,"]
放左學,,
同牙媽去左睇DOCTOR,,,
個到好得人驚牙,,,
睇完DOCTOR,,,
去左是中心,,,
買左3333333牙,,,,卡卡,,
又買左[表] ,,,
YA~ |
2006 年 6 月 21 日 星期三  |
| 巧試,,,,, |
分類: 未分類 |
今日巧中文@美術@音樂哇,,,
好釆我都識,,,,
有人SUP我MAMAMAMAMAMAMA,,,>3<
‵聽日我巧ENG哇,,,,
有D驚驚,,,
BUT我會++油嫁嫁嫁嫁,,,
YA!!!!!,] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 26 | »
|