﹏牙靜日記`
今日一早去左注X,,,
冇人既,,?![ 無奈 ]
填左表,,俾番戈戈人,,佢話下星期呢,,要點點點**
,,,走LU,,去左百百本,,,
好熱牙,,HELP**
我一路行,,一路諗--
吾知佢會點呢,,佢入左戈間,,會變成點呢,,*
好好好吾捨得佢牙,,,
去左買飯,,
食完,,玩左陣電腦,,
熱熱熱熱熱熱熱熱熱熱熱熱,,,,
希望佢吾好會好壞,,,
86