chingshukman
暱稱: 脆粟米
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
好吾開心囉*
開心+ing
無聊的1天*
今日冇出街街**
比人水咗**
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 23
今日人氣: 1
累積人氣: 2685
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 1 日  星期日   晴天


唔~~~我依為我同你可以好番,,,原來一切都係,,,,,,,,,

唔!!!

今日我訓到12點幾,,,,,,,,,,

一起身,,,,,,

就開電腦,,,,,,,,,,

玩MSN!!!

同牙仁玩啦!!玩咗唔係好奈,,,,,,,

佢要訓喎,,,,,,,,

佢訓咗冇幾奈,,,,,,

就ON ,,,,,,

同佢係咁傾,,,,,,,,,

我今日冇出街,,,,,,,

7點幾個時,,,

榕榕ADD我,

我好開心牙!!!

哈哈~~

佢雖然同我講,,,

o既野唔多,,,

不過我都好開心,,,,,,,,

唔唔~~~

不過依D,,,,,,,,

唔知點講啦~~~

今日佢都有add我,,,,,,

同佢講o既野唔多,

因為我而經,,,,

放棄啦!!!

從今天起,,,,,,

我要懂得忘記你!!! 

 

 

刊登時間︰2006-01-01 07:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 31 日  星期六   晴天


今日,,我覺得好傷感...... 感動

咁日本身,,,,,,,,

覺得無咩野,,,,,,,,,

但聽咗一D傷感,,,,,,,,

的歌,,,,,,,,

就有D唔開心!!!

唔知因為咩???

我的心而死,,,,,,,,

今日牙仁佢,,,,,,,

去咗尖咀,,,,,,,,

好想去,,,,,

爆想去牙!!!

今日,,,,,,

我買咗新鞋!!!!

好開心!!!!!

不過都好傷感,,,,,,,,,,

唉,,,,,,

都唔知點,,,,,,,

為咗WHO  LIE???

好想知,,,,

新年快樂牙!!!

 

刊登時間︰2005-12-31 08:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 30 日  星期五   晴天


今日我去咗disiey.... 滿足

今日我去咗,,,,

disiey牙~~~

好開心~~~

哈哈~~~

好掛住你牙!!!

我回到屋企,,,,,

至知,,,,,,

你打電話比我~~~

仲打咗兩次咁多,,,,,

我好開心牙!!!

[[係我牙爸講比我聽]]hehe~~~

你係msn到,,,,,,

問我

[[係唔係仲鐘意你,,,,]]

梗係啦~~~

跟住就問

[[想唔想同我行???]]]

我話想!!!

{{如果你有c 我日記,,,,,

就知我同佢y冇行??}}

佢仲問

[[你唔鏡同牙糖冇fd做???]]

我話鏡,,,,,,

我仲咪off個時,,,,

有同牙仁玩msn,,,,,,,

佢問我,,,,,,

我同你點???

唔~~~

我冇答~~~

佢叫我同你講清楚,,,,,

問你想點???

我講唔出口牙!!!

 

因為我,,,,,,

牙爸要我訓覺,,,,,

so,,,,

佢仲咪add我,,,,,,

我就off咗..........

唉,,,,,,,,,

聽日,,,,

牙仁嗰d 去倒數牙!!!

佢叫我去,,,,,

但牙媽唔比,,

好想去牙!!

刊登時間︰2005-12-31 05:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 29 日  星期四   陰天


今日依然好灰~~~~ 無奈

唔~~~

今日我諗都係好,,,,

的一天啦!!!

哈哈!!!

多謝晒,,,

牙潘少同牙仁!!!

我依幾日,,,,,,,,,

係咁c r y,,,,,,,

多得你們,,,,,,,

真係要多謝,,,,,,

我今日依然要,,,,,

回校,,,,,,,,,

回回下校,,,,,,,

無啦啦,,,,,

撞到佢喎,,,,,,

本來我係,,,,,,

要忘記佢,,,,,

但係今日一撞,,,,

我唔想忘記佢,,,,,,,,,

唉............

[[酒飲下去 單戀的藥水]]

都唔知點牙,,,,,,,

唉.........

本身我都c 唔到佢,,,,,,

我要洛啦~~~

佢就同我講......

[[喂!!!唔好嘈,,,,,,,,

我牙sir係到,,,,,,,]]

咁同我講喎!!!

唉,,,,,

無奈囉!!!

今日我依然,,,,

冇同榕榕,,,,,

[[講野]].......

好灰,,,,

灰都爆牙!!!

唉........

 

 

 

 

刊登時間︰2005-12-29 07:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 28 日  星期三   晴天


冇咩.,,,

唔,,,,,,,,,

我頭仙同你傾完電話~~~

我同你一路傾一路係到諗,,,,

[[我係唔係要,,,

同你講清楚lie???]]

我係咁問??

但係始終,,,

都冇講出口,,,

我今日都好開心啦!!,,,,

你終於唔使我等~

但係我就真係,,,,,

好想知''

今日,,,,

我都冇同,,,,

榕榕講野,,,,,

唔,,,

刊登時間︰2005-12-28 09:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]