| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 1 月 1 日 星期日  |
| 唔~~~我依為我同你可以好番,,,原來一切都係,,,,,,,,, |
唔!!!
今日我訓到12點幾,,,,,,,,,,
一起身,,,,,,
就開電腦,,,,,,,,,,
玩MSN!!!
同牙仁玩啦!!玩咗唔係好奈,,,,,,,
佢要訓喎,,,,,,,,
佢訓咗冇幾奈,,,,,,
就ON ,,,,,,
同佢係咁傾,,,,,,,,,
我今日冇出街,,,,,,,
7點幾個時,,,
榕榕ADD我,
我好開心牙!!!
哈哈~~
佢雖然同我講,,,
o既野唔多,,,
不過我都好開心,,,,,,,,
唔唔~~~
不過依D,,,,,,,,
唔知點講啦~~~
今日佢都有add我,,,,,,
同佢講o既野唔多,
因為我而經,,,,
放棄啦!!!
從今天起,,,,,,
我要懂得忘記你!!!
|
| 刊登時間︰2006-01-01 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 31 日 星期六  |
今日,,我覺得好傷感......  |
咁日本身,,,,,,,,
覺得無咩野,,,,,,,,,
但聽咗一D傷感,,,,,,,,
的歌,,,,,,,,
就有D唔開心!!!
唔知因為咩???
我的心而死,,,,,,,,
今日牙仁佢,,,,,,,
去咗尖咀,,,,,,,,
好想去,,,,,
爆想去牙!!!
今日,,,,,,
我買咗新鞋!!!!
好開心!!!!!
不過都好傷感,,,,,,,,,,
唉,,,,,,
都唔知點,,,,,,,
為咗WHO LIE???
好想知,,,,
新年快樂牙!!!
|
| 刊登時間︰2005-12-31 08:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 30 日 星期五  |
今日我去咗disiey....  |
今日我去咗,,,,
disiey牙~~~
好開心~~~
哈哈~~~
好掛住你牙!!!
我回到屋企,,,,,
至知,,,,,,
你打電話比我~~~
仲打咗兩次咁多,,,,,
我好開心牙!!!
[[係我牙爸講比我聽]]hehe~~~
你係msn到,,,,,,
問我
[[係唔係仲鐘意你,,,,]]
梗係啦~~~
跟住就問
[[想唔想同我行???]]]
我話想!!!
{{如果你有c 我日記,,,,,
就知我同佢y冇行??}}
佢仲問
[[你唔鏡同牙糖冇fd做???]]
我話鏡,,,,,,
我仲咪off個時,,,,
有同牙仁玩msn,,,,,,,
佢問我,,,,,,
我同你點???
唔~~~
我冇答~~~
佢叫我同你講清楚,,,,,
問你想點???
我講唔出口牙!!!
因為我,,,,,,
牙爸要我訓覺,,,,,
so,,,,
佢仲咪add我,,,,,,
我就off咗..........
唉,,,,,,,,,
聽日,,,,
牙仁嗰d 去倒數牙!!!
佢叫我去,,,,,
但牙媽唔比,,
好想去牙!! |
| 刊登時間︰2005-12-31 05:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 29 日 星期四  |
今日依然好灰~~~~  |
唔~~~
今日我諗都係好,,,,
的一天啦!!!
哈哈!!!
多謝晒,,,
牙潘少同牙仁!!!
我依幾日,,,,,,,,,
係咁c r y,,,,,,,
多得你們,,,,,,,
真係要多謝,,,,,,
我今日依然要,,,,,
回校,,,,,,,,,
回回下校,,,,,,,
無啦啦,,,,,
撞到佢喎,,,,,,
本來我係,,,,,,
要忘記佢,,,,,
但係今日一撞,,,,
我唔想忘記佢,,,,,,,,,
唉............
[[酒飲下去 單戀的藥水]]
都唔知點牙,,,,,,,
唉.........
本身我都c 唔到佢,,,,,,
我要洛啦~~~
佢就同我講......
[[喂!!!唔好嘈,,,,,,,,
我牙sir係到,,,,,,,]]
咁同我講喎!!!
唉,,,,,
無奈囉!!!
今日我依然,,,,
冇同榕榕,,,,,
[[講野]].......
好灰,,,,
灰都爆牙!!!
唉........
|
| 刊登時間︰2005-12-29 07:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 28 日 星期三  |
| 冇咩.,,, |
唔,,,,,,,,,
我頭仙同你傾完電話~~~
我同你一路傾一路係到諗,,,,
[[我係唔係要,,,
同你講清楚lie???]]
我係咁問??
但係始終,,,
都冇講出口,,,
我今日都好開心啦!!,,,,
你終於唔使我等~
但係我就真係,,,,,
好想知''
今日,,,,
我都冇同,,,,
榕榕講野,,,,,
唔,,, |
| 刊登時間︰2005-12-28 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|