| 2010-01-01 |
|
74839192年冇打QOOZA
都唔知打咩好:p
我要扮感性xd
-
2010 希望可以做一個真正的自己;
2010 希望可以把那些不應被重視的東西通通拋諸後腦;
2010 希望一切都可以很好。
這隻男人很好 我很愛你:$
2010 希望我可以更加愛這隻靚男人。

另外還有一隻男人 不過這隻男人令我很煩。
哈哈 npy你明架啦!
新年回來探你呀,
希望探埋個隻煩男人。
-
|
| 發表時間:2010-01-01 05:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
sav3v 於 2010-01-02 02:44 PM 發表:
c0mm3nT(:
|
|
|
cM-﹏-v helo.人地家姐xd 你記得應承左我考完試出黎玩嫁xd
|
|
|
c0mment; haha`傻姐v3v. 你唔番黎陪我我打獲你-_-.
|
|
|