| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 15 日 星期三  | |
| 3月15日 |
今日小息我地係到講鬼>口<"
跟主朱仔無啦啦走左過黎..仲要企係我格離<<扮鬼叫>>
跟主我一望**
就唔知點解好順手咁打左佢塊瞼到...=口="
我好無奈....佢又好無奈
唔知點解會打左佢一野
跟主午善果時
1G班d男仔走左去鄧玉珍到服串
話我地班有女仔帶啤牌返黎
跟主鄧玉珍走左入黎問
...............
跟主唔講禁多........
美勞堂....
我/黃鶯/牙雞
坐埋一齊
冇聽呀siR講野__自己上左AK網睇恐怖野><"
真係好恐怖....
而加仲有D驚驚地TIM**
跟主數學堂
呀siR派測試卷,,]]
我得44分....
要抄第28頁3次><
牙欣幫我抄一次,,黃鶯幫我抄一次,,我自己抄一次,,
哈哈哈!!!!
|
| 刊登時間︰2006-03-15 06:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|