| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 31 日 星期五  | |
| 3月31日 |
今朝返到學校,,見唔到比我解剖左果D塗改液-v-!!!
>口<"唔開心..所以我好鬼憎DD校工''好鬼多事*
跟主就上堂上堂.....
直至到luNCh"
打社排"[[立對德]]*
唔係我打___我同江嘉慧去做睇線"
所以好早就落左去&&食野,,hehe//*
睇完::::又上堂上堂!!!
跟主放學"同牙欣/MILK/阮佢地去左圖書館___((扮乖乖女))
借左一本書..幾乖=口="
就主就返左屋企luuu"
PS::: 今日冇塗改液用哂,,所以冇解剖到塗改液"
PS::: 改了/\/\S|\/ 名luu"
PS::: 聽日比賽...要加油呀""知冇???
|
| 刊登時間︰2006-03-31 07:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|