| chingwaiying : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2008 年 8 月 11 日 星期一  |
俾人放飛機  |
分類: 未分類 |
我今日真係好無奈
我今日俾{某某人(由細識到大)}放飛機呀
佢話佢媽咪問我去唔去我屋企樓下游水
我地約好左係賣{飛}果度等
我等左佢四個{字}佢先打俾我
佢話:[我呀媽話依家落雨,唔俾我游wo]
我好無奈
唔係佢呀媽問我去唔去游ka咩
依家又話唔俾游
我覺得佢好離譜lo
仲有
我係樓下士多見到{Yes}果本野
{Yes}話本野$15蚊
間士多賣$40蚊
|
|
|
|