今日的天氣很壞,不喜歡這天氣,要下雨的話,請下了吧..!又忘了做中屎功課..抄下去..今天很晚才起床,遲了很多.
今天心心老師惡了很多..不像從前的她.或許人是要變的..電腦課..很好玩呢..數學課..
沒有教什麼新的東西..小息..溫習功課,中文..很累呢!世屎...沒有聽她說書..很悶呢!
英文課,派測驗卷啊!!忘了這件事,哈哈,我有21分啊!!!我是有問題的嗎..100分內只有21分,也可以那麼高興.
我與琳同學同分,同是21分..琳同學問心心老師有誰少於21分.心心老師說.沒有..我不是全班最低分的一個..
為何會這樣的呢!LUNCH,開會相討專題一事..很可憐呢..很討厭呀!
科學課..做幾個實驗,很好呢..
下課時回課室收拾東西時,門外走出了一位外星人呀!!!!趙副校...他說"這個課室3時半後以被卜了.請出去"
他太可怕了,我們班的同學怕了他,,全都走了..我也很高興,因為他沒有像大曾那樣,又開又關燈,
放學後,我和扯同學,達達同學到置樂買的的東西,
扯同學,你的電話是不是很重呢!
扯同學終於告訴他的媽媽,他的媽媽也答應了他,很高興呢,是嗎,
然後,我和扯同學,達達同學一起到市中心買書包,我也買了一個錢包呀.
我現在有很多錢包,但是,我是沒有用的,我已不再用PLAYBOY那個錢包了!
我用那個好呢!!請給我意見!!
好啦講完日記,又發表我的感受:
我想同心心老師講:
我好憎你呀!!!!!!!
我真係好憎你囉!你知唔知你自己乜好費呀!有冇人同你講牙,你教英文,中文,數學普通話乜都唔店牙
你學咩人做老師呀,做助教都唔得啦,班務你又唔理,調乜撚野位牙,調呢調去米又係咁,你知唔知你好撚賤架
你明唔明牙,大佬牙,你教得好既話,我地又點會問牙,整係識講你明唔明牙..大佬牙..我真係寧願要miss li
都唔要你牙,好火爆囉..我想鬧尻你架,你知唔知你幾冇用架..你d英文真係費架囉!扮咩鬼佬講英文,
一地崔老師好你幾多,人又令,又好人,講英文又好聽,起碼佢把[星]令你咁多,個個都會專心上堂牙,
而你.你自己心照啦,有幾多人聽你講書...數得出啦...on9啦你.
|