SELL*
入黎睇下:]
全部平SELL
可議*
有意ADD MSN/PM/留言俾我啦
係屯門面交可平更多!
chingyee914
暱稱: 儀★×°||﹍+°
性別: 女
最新文章
衫類
FU類
手飾類
DOWN!
2006-09-20
文章分類
全部 (115)
每月文章
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 34
今日人氣: 4
累積人氣: 2848
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 7 日  星期二   晴天


DAY1 分類: 未分類

                     今天day1.沒有什麼大事呢,早會..世屎,很悶呢..又不知她再說什麼?不明白呀.

                      數學,沒有教新的東西,但也很有心地聽著.

                    小息..做功課,什麼也不想知,沒有心情...

                    .突然好想要兩樣東西.我要playboy 同ad..

                    只因我要考30名以內.好難.不過試下啦.

                   好yeah.ms choi冇番.哈哈.ms lau睇我地,仲好

               對地理卷..哈哈!好開心牙...12分裹面有11分

             我冇溫書都有11分牙..真係好開心囉..雖然係番到學校先溫但都唔錯牙..

              pth..無聊囉!!!

              家政,潘老師冇番牙,,我想整cake.架但佢又冇番wor..冇得整,,

          呢樣都算啦.但仲要係大曾....我怕左佢啦.召雲手牙..大佬牙,你唔咁樣係門口等我地架..

        仲要扮哂野wor,好賤,第二堂,好彩唔係大曾..如果唔係仆街啦...

           係肥黃..自己做自己野,,

        LUNCH,你地好衰牙..蝦我..搵番D冇用既野黎講...

          我唔睬你地牙..好衰仔囉....打死你地牙....

            英文,我整我既野..心心老師問我..你D英文好好牙..痴架....

 

      

        

                   






訪客留言 (返回 chingyee914 的日誌)


小詩豬 於 2006-03-19 09:16 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你米開囉!!!!>.<
Posted at 2006-03-23 05:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小詩豬 於 2006-03-19 09:11 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係出左mk..買左咩牙!!..首歌唔係好難聽架..你聽下佢d歌詞啦!!!好正架..,不過我都cut左lu!
Posted at 2006-03-23 05:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wongwyy 於 2006-03-09 05:46 PM 發表:
超想屌陳美心喎~好心你啦!又唔知自己教得唔好喎~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好撚僧佢囉!!!食屎大架!!!
Posted at 2006-03-23 05:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]