好耐冇打過日記啦..嗱...唔係我冇心去打..而係..你地知咩事啦..我都冇謂講啦...
架下好多野煩..我死得啦...近排真係好多事發生...屋企又有..fd有又.功課又有..
救我牙....day6..好凍牙..得10度咋...我唔想起身牙..7"20出左去.
番黎抄左陣功課..我都係做番以前既我.唔駛咁迫自己.
電腦又係UP埋同一野..果大頭b變態架..人地都未做好,佢都快人n咁多...我只係抄佢..冇計邊個叫
佢咁勁牙..
數學..聽下書咁啦..但佢講d野好深牙..我唔明牙..
小息..落左去...
中文..好攰牙..但都上左陴堂
世屎..冇理佢尻up..我有我溫is.佢有佢講書.佢又話我同娘子傾計..死啦去
英文...冇理佢,.佢又問我野啦..
lunch...開會...我想死囉..妖..好煩囉..
is..唔識...實驗..好玩牙..
放學.唔好意思牙娘子..淆左你底牙
|