今日番去冇咩功抄!!得閒d啦..早會..心心又講佢d感想..冇心聽..
電腦,部機hing左..好慘牙...好彩牙sir俾佢個個我..如果唔係..我做死啦...
小息...冇聊牙..
中文..好用心上堂..
世屎,好白痴牙.佢又叫科長拎薄..又派ans,,點不知咩都冇做..叫我地自修..你冇野牙...
英文,排戲..好唔店牙..只望聽日唔好咁〔於〕咋..
lunch,要採排..今次好左d..姓鄭果果好賤.話我xx,搞到我俾myolie 串..
今次好左d..
is,做實驗..好玩..
放學,排戲..唔得牙,,超左好多時牙..
ms chan話cut..咁k瑩米話唔cut得..
咁唔cut可以點牙..冇野牙..
5:05去搵ms chan 佢唔係度..
好彩有ms wong..
今日既ms wong好好人,好令女牙..
同牙魚..家姐..佢地傾計.牙魚好好笑
6:00先番屋企
|