SELL*
入黎睇下:]
全部平SELL
可議*
有意ADD MSN/PM/留言俾我啦
係屯門面交可平更多!
chingyee914
暱稱: 儀★×°||﹍+°
性別: 女
最新文章
衫類
FU類
手飾類
DOWN!
2006-09-20
文章分類
全部 (115)
每月文章
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 34
今日人氣: 8
累積人氣: 2852
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 23 日  星期四   雨天


English  day 好悶牙!!!! 開心 分類: 未分類

  今日係ehglish  day wor!!

 朝早晨咁早起身去採排啦.6:05起身,

  今朝把聲真係出左事啦...勁飲d野熱水牙金桔水,乜都飲..又咳啦..好勁

出唔到聲..

  我牙媽又係度話啦..叫你飲水,又唔飲..而定米第你死..

 我都賴理佢..一支箭咁走左...6:45約左myolie一齊去置樂果m記啦..

 見度高人..一齊入去...排左陣啦..其實冇架!!!

 7:20走番去學校啦...番到學校一陣..上左hall,開場白鬼咁耐..

 好怏就到我地lu!換3..其實今次無論做得好唔好..我地都盡左{叻-口}

唔求WIN.只求唔好咁於..但我發現其實我地都唔係好差...有D完全唔知佢UP乜...

D F.1好唔店牙..而家係做戲唔係選港姐牙..唔駛扮到咁令架囉!!!!

11:00完左...我地班最後都冇WIN到..但我覺得唔緊要囉!!!!

完左又唔俾人走..要玩D冇聊GAME..彩佢都傻..傾計...

好難得先放學咋..12:30閃..同myolie,扯,哥,龜,許,〔搵〕一齊去食野...

then去行下街..2:00去左m記.. 3:00番黎..

 






訪客留言 (返回 chingyee914 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]