今日好早起身..因為約左phoenix同myolie,好彩今日朝早有落雨咋..
如果唔係就冇得同佢地去玩啦...哈哈!!!係運動場見啦..
但俾間幼稚園bid左,知唔知係邊間牙?..係我幼稚園讀果間牙..但d人而經唔記得哂lu...then..
再去呂小果間..今日去左好多小時候去既地方..突然間覺得好細..>/\<
我輸左牙...我要請食野...不過冇所謂啦..呵呵..慢phoenix成培..>/\<
8:45去食早餐..買番去食..then,佢送我地番學..哈哈,,做左我地牙媽.
番到去.tracy講左d野俾我地聽..冇奈囉..但可以點wor..
10:30牙hing黎搵我地..去影相..去左定德..好飛牙..
唔 ..d相唔令牙..搵日再影過..
then,再去m記食野..
12:30番左home...食lunch..
3:30去左搵嘉嘉..借d野俾佢..then再去yqk搵埋tacy..
大小同牙輝帶game..6:30走人 then再去屯市..拎野...再去華都..食雞蛋仔..唔..好唔店牙呢間..又拓高個價..
又唔好食..以後都唔係呢間買牙..好懷念以前果間牙
miz..miz...miz...miz..
Then.去左置樂,買野..幫埋hing買野.
then再去hing屋企樓下等佢,俾d野佢,
then..再行番去
|