今日好悶牙..諗住溫書架..但又冇乜心情wor..都唔知點好牙...人生交叉點..
朝早10點幾先起身..食左一d野..本來有人話會買俾我食架..但又冇wor..有d火..
then,仲要有某d人同我嘈...你收啦..俾我[啤]左佢一眼,佢走左..
lunch..勁俾某人鬧..不過我都冇理佢..賴得理..
ut...啦..一定要溫書..加油
下個星期日日都有test.要努力牙..你地都係牙...我的好朋友們....
加油啦..never give up..