今日都好攰...冇咩精神...頂佢牙..吳sir又話今日大檢...點知又冇wor..今朝聽miss 黎講佢既真人真事愛情故事
當住全校同學面喊WOR,都幾感人架..可以當全校面咁..
DAY 4..英文堂又UP大堆冇用既野..訓左5MIS...精神左牙...唔錯牙.
中屎..全班企起身問書..開頭都識..BUT之後都唔知佢U咩...最後MYOLIE提我..
中文..好好笑..大刑罰..呵呵!!!
EPA..夢遊..呵呵
數學..UP左一大堆野唔係好明!!!
VA..印野..BAD..成件3都係野...
放學..好忙地抄ANS...
THEN同左牙扯.MYOLIE出左去..食野..
THEN去左M記搵HING..傾計..牙魚番工牙...
6點幾先閃...
UT 2啦..各位加油啦..去溫豬啦!!!
|