由今日開始我要打2份日記..=.=
今日朝早放左myolie..唔好意思牙..sor..
因為我俾人煩死啦..所以走佬..
寄左一封信...angel我等你..
番去啦..好悶牙..
悶悶悶悶悶悶悶悶死死死死死死死死死我我我我我...
頂佢...悶死人咩...
妖..冇啦啦玩埋d咁既野..
今日又熱wor..成個hall咁多人..
開大d冷氣唔駛死牙..又係我地交電$$既..
熱死啦..
睇番果套之前睇過既野..好睇..但都睇過既..
then..番左屋企..食左野..
再出黎玩..同呀扯,龜.呀哥..
去左味太郎食野..食左d小〔員〕子..定食
then..行街..太好笑啦..
好頂隱呀..
|