YEAH..好驚冇得去呀..嘻嘻太好啦..仲俾$$我去..哈哈..
鳳儀call我..可惜是我mama聽..鳳儀講eng..佢聽唔明..
最後我查番邊個打..哦!!then..myolie call 我.
去OK等人..大小..珍姐..牙君.我地組D人..
去買野飲..THEN..搭車..過元朗..大堂..
祟拜..玩GAME..BBQ..哈哈..好搞笑AR..
4點幾走左...搭番車入屯門..
好攰AR..嘻嘻..
P.S好似愈黎愈少野打咁..但其實唔係..懶左..