好攰..
唔訓啦...angel打俾我牙...
我發瘋啦..miss miss miss
傾電話..我都知你好辛苦..但加油牙..
黑暗的盡頭就是光明牙...
加油..
25號..我們的約定..
2年冇見啦...
25號4點半...我們的約定..
記得牙..MISS YOU...