| «‹ June 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 2 日 星期五  |
| 或姐當初你只貪我喜歡笑.. |
分類: 未分類 |
你我早已失去這需要
相無晒.對話無晒.但全部都係我腦入面.
想做個記憶,,我怕..我會吾記得..
7月17日-
好想識你好想識你.
兩條m群見到你
add你msn.
7月18日深夜 -
''你都靚女, 受溝嗎*v*?"
"大膽d..說句..我愛你a______a''
''你又知我會講你既?a_a"
玩跑=] 真飛wif小池葵(?)
去公園仲有布布+睡眠軟糖. 兩對情侶 哈哈
03:45 呀媽出左黎小我..第朝比人收cable.
呢段感情一開始有點小沙石.
第2日起身, 我記得繼續比呀媽小緊..
但係我仲係好開心好開心..成日不自覺咁傻笑=]....
晏就去左信和買nds.
無你電話. 好想搵你.
7月19日 -
呀媽未番可以用電腦.
offline msg."做咩你咁耐都吾on架T^T 掛死我喇"
大概的msn名 "笨蛋晴❤我愛笨蛋軒=3="
交換左電話..6:00p.m. 第1個sms "老婆>3<"
仲有一堆情深sms. 之前打過出黎
你搵人整左個我地既icon =]
你仲話入左電話做wp
7月20日 -
我同同學去左書展.
收到咁耐以黎我覺得最開心的sms =]''
小小心意街. 買左好多關於love的小卡..好想好想寫比你
7月21日 -
你去書展
sms向我撒嬌. 你說你買了哈利波波 哈哈
然後夜晚去spaghetti hse食飯收到了1314的sms 哈哈..
明天續 *
|
| 發表時間:2008-05-02 03:45 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|