| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 3 月 28 日 星期三  |
| 2007-03-28 |
分類: 未分類 |
今日又係7點10先起身
次次都係咁= =
之前係學校都發生左小小野
不過最後都冇事啦
好野!!
我返工返到星期六
就唔洗返啦
因為我返工都係為左豬頭
因為之前新年
我應成過佢話同佢出街
不過我好快就用哂d錢
所以我返工
搵錢補返比佢
今日週會勁好笑
好好睇!!
放左學之後
就陪左個豬頭落更衣室
因為佢今日要打波
之後我就返左屋企啦
冇幾耐
我阿媽打比我
問我食唔食野
佢係[耶林閣]
去到之後
原來嘉駿都係度
食完之後
同同佢地去左影貼紙相
影完之後
就同阿麟返工lu
今日都算ok啦
不過我1蚊貼紙都冇
放左工
就去左搵嘉駿佢地
之後差唔多11點9就返左屋企lu
|
|
|
肥仔 於 2007-03-29 10:25 PM 發表:
|
網主回覆
點解唔會呢? Posted at 2007-03-29 11:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
阿名 於 2007-03-29 09:20 PM 發表:
|
網主回覆
一時一時 Posted at 2007-03-29 11:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
恩 於 2007-03-29 07:31 PM 發表:
|
網主回覆
不嬲嫁啦
唔係會點? Posted at 2007-03-29 11:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|