成日都對住部腦~冇野做~街都冇出過~冇人約我~勁無奈呀>.<
不過就做左csk既新成員~都係叫番原振俠~個論壇都唔錯^^
另外~因為好友衛斯理~我得到左激光中同愛情陷阱2首歌~
本身係想用黎做日記既歌~
但係唔知點解up唔到上網-.-
可能因為放假既問題~冇咩野好寫~收筆於此